Fredag

Inga lektioner idag, underbart. Hade bara tre luciaframträdanden, sen var det bara att kila hem. Det jobbiga var att ta sig upp, eftersom jag var på Raw igår med en drös trevliga människor så kom jag inte i säng förräns klockan var runt halv ett, och sen ska man upp halv fem. Fyra timmars sömn är inte tillräckligt för mig, ja behöver minst tolv, hahah. Det var iaf najs där, Kodjo Akolor körde stand-up. Riktigt kul kan jag säga, haha :D

Och ikväll var jag, Veronica och Simon hemma hos Gustav och bastade lite (lite och lite, typ 1½-2 timmar hahah) och bara chillade! Såg även idol-finalen, och det var ju sådär lagom underbart att Kevin vann! Honom har jag hållt på hela tiden:) Honom och Yazmina. Anyway, nu sitter jag här och gäspar, är grymt trött! Så jag ska väl sova lite nu känns det som.
PUSS


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?