Hot 'N Cold

Det har varit dåligt med uppdatering senaste dagarna, sorry! Men har inte mått så bra, och har inte setat vid någon dator så mycket. Anyway, lördagen spenderades hemma hos Gustav, vilket var mycket trevligt :D Vi hyrde All the boys love Mandy Lane, och jag trodde den skulle vara bra, men nej. Den var bara seg, och alla typ hackade på mig :( Haha! Men vi hade kul ändå ;) Och nu sitter jag uppe i fotosalen, håller på och fixar med lite bilder. Så är det buffertdag, så man kan åka hem om typ 1 timme, det är najs :) Får se om jag klarar att gå på genrepet i aulan idag, men jag tvivlar på't. När jag kommer hem ska jag också tjata lite på mamma om att få köpa Om jag kunde drömma, vill så gärna läsa den! Sen var det någon annan bok jag såg, typ Dödsscenen tror ja den hette. Verkade också jäkligt bra! Men just nu så har jag ju en bok som jag läser, bara det att det inte kommer vara långvarigt. När jag väl börjat läsa en bok så kan jag sitta i evigheter bara för att de är så bra! Men men, nu ska jag fortsätta frilägga lite bilder!

Jag tycker den här bilden är väldigt passande, för Therese älskar ju fåglar, haha ;)

PUSS



Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?