Saturday Night Live

Efter en lång dag så ligger jag här och ser snl, lovely. Speciellt när det är Justin Timberlake som är värden. Det avsnittet är så bra, haha! Iaf så är jag grymt trött, har varit fullt upp idag. Först så åkte jag, Gustav, Veronica, Jasmin och Simon till Näshulta, där vi möttes upp av Tiffany :) Så vi red och umgicks, mycket trevligt :) Måste också säga att jag faktiskt galopperade idag, lite :D Anyway, sen åkte vi hem, och så var jag faktiskt effektiv och städade lite hemma, sen somnade jag x) Sen på kvällen så drog människorna hem till Veronica, då Elin och Sebastian också var där =) Så hade jag, Elin och Veronica klappbyte, fick fotoram av Verro och Björn Gustafssons dvd, som också var signerad, av Elin :D Tack till er båda :D <3
Men nej, nu ska jag byta från snl till greys!
Puss


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Jessica /

Har Elin signerat filmen? Eller fick du den av henne? xD

Postat den 2008-12-21, klockan 19:10:33