Thursday

Väldigt kort idrott idag. Biptest, och efter det fick man gå. Gick väl sådär för mig, fick 5,3 eller något. Det var 5 någonting iaf. Eftersom jag har ansträngningsastma så kunde ja typ inte andas ordentligt på flera minuter. Och nu hostar jag typ hur mycket som helst. Aja, avklarat är det iaf. Så har jag varit och handlat med mamma, och nu sitter jag här. Ska snart iväg till skolan igen för naturkunskap, och efter det kan jag åka hem, för att typ 2 timmar senare börja psykologin. Det är ett jäkla resande mellan skolan och hemmet för att man har evighetslånga håltimmar hela tiden. Anyway, ska baka med Therese idag, men tjejen är sjuk, så vi får se om hon orkar, annars fixar jag det själv :)
Resten av dagen kommer spenderas åt pluggande. Har prov och redovisning imorn, och jag kommer totalfaila. Men jag nöjer mig, typ. Finns inte mycket att göra åt saken, än att kanske plugga liite i förväg. Men lat som jag är så orkar jag inte.
Nu ska jag fixa mig, och sticka till bussen.
Püsss



Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?