Ur so gay, and you don't even like boys

Det borde vara straff på att börja väsnas innan klockan 12 på en lördag. Och vem börjar baka redan klockan 8? Min mamma. Lussebullar. Visst, det är mums, men när någon står och hamrar mot saffranet (eller vad man nu ska säga) en jävla lång tid, då är det omöjligt att kunna somna om igen. Hur som helst så åkte vi ner på stan när klockan närmade sig halv 11, och nu har jag köpt alla julklappar! Skönt att ha det avklarat :D

För övrig så håller jag på att gå in mina inte så jättenya skor. Eftersom det är 12 cm klack så är det nog bäst att gå runt här hemma i dem innan jag går ut (; Annars blir det bara ajajaj, och det är inte bra, haha. Men nej, nu ska jag gå och göra något (inte så) nödvändigt.

xoxo


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?