You've got my display of affection

Okej, dagen har varit väldigt slapp. För en gångs skull gillar jag faktiskt måndagar i skolan, lite i alla fall. Börjar vid 10, alltid skönt med sovmorgon. Efter 1½ timmes lektion är jag ledig till 14.50 då jag har min sista lektion och slutar vid 16. Däremot blir det lite längre dagar när vårterminen börjar. Då kommer körkortsteorin in, då slutar jag inte föns vid 19 ^^ Men det blir bra hur som helst, jag nöjer mig.

Och imorn är det sista reklamlektionen för den här terminen. Kommer antagligen ha det under våren också, men är inte helt säker. Ska bli rätt skönt, längtar till journalistiken! Det jag däremot inte längtar till är information. Det är så grymt tråkigt! Läraren är ju inte så mycket bättre heller..

Men nu ska jag fixa lite te, hoppas min hals blir bättre. Har så otroligt ont, hostar konstant! Underbart att man ska sjunga i nästan två timmar på onsdag då (y) Köpte hem ett paket med tabletter från apoteket idag, som tydligen skulle hjälpa. Så jag måste ta tre tabletter, tre gånger om dagen. Men de va goda, smakar typ grapefrukt!

Puuusssss


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?

Ursch, inte roligt att ha ont i halsen. Bara att du kan komma till näshulta på lördag :D

Hoppas du blir bättre,krya på dig <33

Postat den 2008-11-04, klockan 15:41:08