FUCKFUCKFUCK

Ibland hatar jag teknik. Nej, det där var en lögn. Jag hatar alltid teknik. Varje dag (okej, nästan) ska någonting krångla. Om det inte är datorn så är det iPoden, och om det inte är den så är det mobilen. Idag var det mobilen. Den där jävla skiten har formaterat om sig själv ! Jag lackar som fan. Alla bilder, musik, spel och hela fucking skiten är borta. Snacka om att jag är pissed. Så har den stängt av sig 4 gånger, än så länge. Fyfan, så måste man plugga till fucking naturkunskap- och psykologiproven jag har imorgon. Just nu hatar jag allt. Inte ens när katten kom och ville kela (det vill han aldrig) blev jag någorlunda glad. Det var länge sen jag var såhär sur. Nu orkar jag inte med cpmobilen längre. Snart kastar jag den in i väggen. Fy helvete. Nu ska jag duscha, sen plugga till proven jag kommer köra på som fan.


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?