Puss på lov :*

Soo, helg. Söndag kväll. Har inte ett piss att göra, kul.
Men iaf, igår va jag hemma hos Sebbe med massa folk, väldigt trevlans. Träffade Jasmins tjej Tiffany också, väldigt trevlig tjej :) Helgen efter lovet (?) ska vi hem till hennes värdfamilj för att rida o så :D Underbart! Det var så himla länge sen jag red, har saknat det så förbannat mycket. De har det tydligen asflott, han hon bor hos har tydligen designat Gallerian i stan, och andra hus i centrum. Det är häftigt.
"Deras matsal är typ lika stor som hela min lägenhet"
Kan man säga flott? xD

Och så idag så var jag hemma hos min moster, träffade familjen och så :) Min kusins barn har blivit så stora :o de fyller 3 om någon vecka. Och de är ju huuur söta som helst! Tvillingarna Sofie och Louise, underbara :*


Dagens outfit:
Linne - Wear It
Tröja - Fruit of the Loom
Jeans - JC


Från vänster: Veronica, jag, Elin och Tiffany :)


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?