So sick

Visst är det underbart med lov? Speciellt när man är så förkyld att man inte kan prata. Lägg till enorm hosta på det så har man ju härligaste lovet någonsin. Anyway, finns inte så mycket att göra åt saken.

Så är jag jäkligt trött, har knappt sovit något på hela natten. Vaknade vid 6 med värsta huvudvärken, och kunde inte somna om, det gillar vi. Inte. Så nu sitter jag och tittar på Våra bästa år. Och jag tror inte att det finns någon sämre serie.

Sen har jag också hittat en ny mobil, från LG. Nu är det bara några hundringar som fattas. Man kan ju inget annat än att älska att bara ha 1050 kr i månaden. Tur att jag har lite sparat, då dröjer det nog inte så jättelänge innan jag kan köpa den ^^ Men nej, nu ska jag fixa lite te, och hoppas att det lättar lite i halsen.

Puuuussssssss



Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?