Here we go again

Då var jag här igen då, den tredje, och (förhoppningsvis) sista bloggen för min del. Nu ska jag försöka skriva så ofta jag kan, och inte bara hålla på ett tag, och sen lägga av (a) Hur som helst, igår kom lönen :D Det var visserligen bara semesterersättningen på 550 kr, men alla slantar är bra! Med tanke på att jag hade typ 20 kronor kvar av studiebidraget... Vad kan jag säga, jag är en slösa! Men nu har jag iaf beställt nya hörlurar. Det blev märket Skullcandy, röda och skitsnygga, haha!

Jag hade tänkt plugga idag, har liksom 8 texter att lämna in på tisdag, och kommer inte hinna göra i helgen, eftersom jag kommer befinna mig i huvudstaden hela helgen. Hur som helst, det löser sig.

Så är det fredag imorn, härligt! Foto också, lite halvsvårt moment vi har nu, fotorepotage om handikappade. Och eftersom vi kör analogt blir det svårt eftersom man inte vet hur allt gick, så jag får se om jag måste ut och fota igen eller om jag klarar mig på bilderna jag har. Blir antagligen det förstnämnda. Men det är kul, jag gillar analogt foto! :)

Så är det idol, det är najs, sen småpacka på kvällen, jag åker ju iväg vid 10 på lördagsmorgonen^^

Nu blev det sådär halvlångt, skriver mer imorn!
Puuusssssss


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?