090415

Det är helt galet, imorgon händer det! Det man jobbat med i över ett år. Jag vet inte riktigt hur jag känner mig. Lättad, visst. Men det kommer ändå kännas konstigt.. Ohwell, imorn kommer bli najs! Jag kommer springa runt med en kamera och dokumentera hela kampanjen, och det lär Mattias också göra. Sen skulle Jimmy försöka kirra en filmkamera från rörlig bild, så ska han filma lite. Kommer bli sketanajs! Fifan, jag är så peppad!

                

Vi hade också ett funk-möte idag, vid 9. Och innan några "vanliga" (brist på ord) funktionärer kom så börjar Gustav kittla mig och skit, inget direkt ovanligt med det. Jobbigt som fan är det dock, haha. Jag skriker hjälp åt Viktor, som jag sedan fick veta att han hade lämnat aulan. Så vill jag ha hjälp av Mattias, men den filuren står bara på scenen och ler, han hade nog skitkul att se detdär. Hur som helst så misshandlade jag Gustav med min lånemobil, utan resultat. Här har vi bevis för att jag inte har några vidare krafter i armarna, han enda reaktion, när jag slår så hårt jag kan, var att säga "Men ta i då". Hahah, är man stark så är man (Y) Så G-klaven, du lär vinna i armbrytning, tro det eller ej ;)


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?

hehe det var lite kul faktist :P

hehe klart jag kommer fota imorn :D stora dan imorn ju :D men då med en fungerande mattias vänlig nikon kamera :D haha

Postat den 2009-04-15, klockan 19:13:39

det var inte kul för mig :(

hahah, det låter bra du! ;)

Postat den 2009-04-15, klockan 19:46:39