090417

Idag är man sådär skapligt trött. 13 timmars jobb utan paus, det tar på krafterna. Enda gången jag satt ner på hela dagen, var när vi var på JB med Armand. Och hur länge va vi där? En kvart? Så nu värker mina ben sådär lagom mycket. Mys. Men det vare värt! Igår kväll satt jag också och la in bilderna i datorn, 624 stycken blev det.. Hehe (a) Så har jag kollat igenom dem också, fick en del bra, tycker jag. Så jag har skickat de till Anna, får se om de ploppar upp på hemsidan. Såg att Nathalies är där, så vi får se (: Så ska Pelle ha också, Gunnar tyckte det skulle vara en bra idé att sätta upp de på Eskils hemsida. Sen ville Kristian också ha, sen fortsätter listan en bit, haha. Anyway, här är några av bilderna!



Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
"matte" /

nice nice nice :D

Postat den 2009-04-17, klockan 17:46:52

Najsnajsnajs ;D

Postat den 2009-04-19, klockan 00:48:06