090424

Jag är så klantig. Jag spillde martini på min kjol. Duktigt Bella, skitbra, verkligen!
Hur som helst, dagen har varit rätt seg, fram till när skolan slutat. Efter det drog jag och Therese (som både hade grymt ont i fötterna, haha) ut på stan. Vi tog även en tripp till bibblan, yesyes. Vi skiljdes åt på torget (där vi även såg BK Sport - Therese, jag snor det smekisnamnet, haha ;] ) Sen bar det av hemåt, så har jag mest tagit det lugnt, varit ute och gått och så. Blev ju hela 18+ idag! Det gillar vi, jappjapp. Och imorn ska nog jag och mami till Rosa, hälsa på de små valparna :D De har säkert blivit superstora nu, det var ju typ 2-3 veckor sen vi var där sist! Sen på kvällen blir det utgång med Verro :) <3

Vous êtes les plus beaux que j'ai jamais rencontré



Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?