Jag är duktig!

Igår var jag jävligt duktig tycker jag. Jag hörde inte av mig till BK på hela dagen, även fast jag ville! Men fyfan vad jobbigt det var, Jasmin fick beslagta min mobil, hahah. Det är ju jag som tagit kontakt med honom de senaste dagarna, men nu tänker jag vänta tills han hör av sig till mig. Jappjapp. Och det är jobbigt att vänta. Jag gillar det inte. Jag får ta det en dag i taget, hur jobbigt det än blir. Jag får stå ut. Hur som helst, igår blev jag och Gustav firade, här hemma. Var rätt soft, roliga presenter fick man iaf, haha. Det var speciellt Jasmin och Tiffanys som blev uppmärksammade, haahh ;) Tack allihopa, jag blev superglad för allt! =) Och ikväll ska man iväg till Vilsta för att grilla med en drös härliga människor. Fast jag vet inte om jag ska grilla, haha. Har inte känt någon hunger på hela dagen. Jaja, vi får se hur det blir. Nu ska jag skicka bilderna till Kristian, sen är jag nog klar med alla mejl, tror jag.

POLLUX, right Verro? ;)


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?

Pollux it is ;)

Postat den 2009-04-19, klockan 21:30:19

Fuck yeah! Haha ;)

Postat den 2009-04-20, klockan 15:48:07