Det är lättare att ta sig ur en sekt

Dags för en ny header, gillade verkligen inte den förra, haha. Men den här får nog vara för ett tag, tror jag. Idag har jag hur som helst jobbat, och ja, det är väl det jag gjort. Jag fick ett mejl från cdon igår om att mitt paket jag beställt skickats, och att jag borde ha det idag, men som vanligt ska posten sega. Rätt jobbigt, eftersom jag kommer vara tvungen att hämta ut det imorn, då jag jobbar extra länge. Jag lär däcka så fort jag kommer hem. Att städa är så förbannat jobbigt. Undra om jag kommer jobba tillsammans med fönsterputspojkarna från Västerås imorn igen, de är riktigt roliga snubbar. Och sjuka, haha. Och jag som såg fram emot att bara ha en dag kvar att jobba, då får jag ett samtal från chefen, som vill att jag ska jobba en vecka till. Det är nog lättare att ta sig ur en sekt än att ta sig ur Städ & Flytt. När man väl är inne tar man sig aldrig ut. Aja, extra cash. Då ska jag nog köpa en kamera, som faktiskt fungerar. Nu ska jag sätta mig och läsa Onda Aningar, boken ska in imorn och jag har tvåhundra sidor att läsa. Hehe...

(För övrigt dampar jag på blogg.se, det går inte att byta profilbild. Vafan?!)


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?