Ja, jag har tråkigt.

Var det en tjej eller en kille som ringde dig senast?
Tjej.

Vad står det i ditt femte sms?

När slutar du idag?

Vem ringde dig senast?
Therese.

Vad har du för bakgrundsbild på mobilen?
Min lilla skitunge :)

Vilket språk är din mobil på?
Svenska.

Vad heter din ringsignal?
Rob Pattinson - Never Think

Hur många sms har du i din inkorg?
250 st

Vad står det i ditt andra sms?
A kan man säga så

Vad svarade du?
Okej, vad bra :) (Har jag för mig, hehe..)

Vad står det i ditt sms längst ner och vem är det ifrån?
Hej :) Emelie kunde inte idag, men jag tänkte åka o gö det lite snyggt :P du kan ju va med om du vill, men har du ingen lust så fixar jag :) - Från Matilda.

Vad svarade du tillbaka?
Kommer inte ihåg, men antagligen att jag är med.

Hur många sms har du i kategorin "skickat"?
Sparar inte skickade meddelanden.

Vem är din 13:e kontakt?
Chrille

Ogillar du nr 5?
Andreas, nejdå.

Har du varit ihop med nr 1?
Almira. Haha nej!

Vad har din mobil för färg?
Svart.

Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Hem.


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?