Släkten är värst

Igår var vi och firade min lilla kusin som inte är så liten längre. Hela 15 bast, jag ser honom fortfarande som 9-10 åringen som alltid tog med sig sitt playstation när de skulle hälsa på oss, haha. Och jag har verkligen insett att min familj är otroligt pinsam. Speciellt mormor. Efter igår bestämde jag mig för att aldrig presentera någon för henne. Det var verkligen pinsamt, stackars tjej. Hon insåg nog inte att hon gick in i samma lokal som 20 knäppa människor som tydligen aldrig lärt sig att uppträda civiliserat... Mot kvällen blev det att möta upp Simon och Veronica för att ta en sväng med bilen. Efter ett tag kom även Sebbe. Vi hinner bara hämta upp honom så kör nån jävla golf (?) på oss. Sen smiter idioterna. Men vi klarade oss utan skada, hehe.

UPDATE: Jag kollade nyss schemat, och tydligen får jag Gunnar i foto iaf, woho! Då blir nog fotolektionerna roligare, med tanke på att jag är rädd för Kjell, hahah...


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?