Tack, Kenza!

Kom hem för ett tag sen, kollar mailen och ser då ett från Kenza. Jag har vunnit tävlingen om en The Hills-box. Jag skrev ju en motivering om varför jag borde vinna, och tydligen var den tillräckligt bra. Jag brukar ju aldrig vinna någonting, så det jag vill säga är, tusen tack, Kenza! :)

För övrigt var det julavslutning idag. Min sista julavslutning på Eskil, kändes minst sagt konstigt. Och jag blev lite tårögd när Sonny gick upp på scenen, måste jag säga. Han slutar ju, precis som oss, också efter vårterminen. Det var dock inte det jag skulle skriva. Efter avslutningen drog jag och några tjejor till Sylvia för en fika. Folk kom och gick. Jag satt ihärdigt kvar. Det slutade med att jag gick efter sju (!) timmar. Har varit en väldigt trevlig dag, och den blev bara bättre av mejlet, hihi. Här kommer hursomhelst några bilder från dagen.


Therese och Emelie var "Sur(Zoo)lander"


Även Matilda kom dit


Jessica och Emma


Alexander och Jessica


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Johanna /

Åh, vann du, jag som också tävlade, typiskt haha:(( Men grattis iaf :)!

Postat den 2009-12-18, klockan 15:41:43

Hahahah Zoolander-minerna <3

Postat den 2009-12-27, klockan 18:37:11