Vad vore en bal på slottet?

Tredje världskriget har typ brutit ut här hemma, och jag uppträder allvarligt som en femåring. Men det skiter jag i, för det är jag som har rätt. Bestämde mig för att gå på balen idag, har även hittat en klänning (jag är helt förälskad, så otroligt fin! Det är dock en beställningsvara, så får se till att säga till i butiken i tid.), och vet vilken frisyr jag ska ha. Men mamma tycker självklart inte att jag ska gå, det är ju såå mycket pengar. Så ja, vi har bråkat ganska rejält nu på eftermiddagen. Men hallå, när får man chansen att uppleva något sånt här igen? Jag får f*n göra vad jag vill, ingen har rätt att bestämma över mig. Det är mina pengar, och jag gör av med dem bäst f*n jag vill. Det är ju ett minne för livet, liksom.


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?