090208

Först och främst så måste jag säga att melodifestivalen igår var rätt bra, haha. Dock förstår jag inte hur C af Ugglas kunde gå så långt, hon är svindålig på scenen, rör sig inte, kan inte sjunga och låten var allmänt dålig. 90 % av låten bestod ju av snälla snälla snälla, inte bra. Sen tyckte jag Marie Serneholt var hur bra som helst, hon borde iaf gått till andra chansen! Men men, det är ju inte mello om man inte blir förbannad över hur folk röstar, haha.
Hur som helst så har dagen spenderats hemma hos moster, väldigt trevligt. Tog även med kameran och knäppte bilder på Chanel, numera i en lite större version ;) Om ungefär en månad kommer det vara fullt med valpar i det huset, skojj! =) Eftersom jag ÄLSKAR hundvalpar så lär jag bosätta mig där, haha.
Här kommer lite pics;

Gravida älsklingen =)


<3


=)


Suddig, men älskingspojken och jag var ute igår kväll, lika nyfiken som vanligt =)

Nej, nu blire Beck!
Puusss


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Anonym /

Det är bara dåliga bidrag i melodifestivalen :P

Postat den 2009-02-10, klockan 19:00:18