Another sun soaked season fades away (8) <3

Åh, vad skönt, jag har hoppat av trafiksäkerheten, jag har verkligen inte tid med den kursen, inte den här terminen, den är nog hektisk som den är! Det är ju antivåldskampanjen till 1000 nu! Lite mer än två månader, sen slår det till, otroligt kort tid kvar, och fortfarande så mycket att göra, helt galet. Men ni kommer nog bli nöjda med den, kommer bli hur najs som helst, jag lovar! ;) Hur som helst, skönt att slippa trafiken, den är astråkig ju, haha.
Imorn lär väl bli rätt chill iaf, två möten på morgonen, så jag missar ungefär halva textkommunikationen, men jag ska nog hinna klart med intervjun iaf, tror jag. Inte så jättemycket kvar har jag för mig. Sen är det ju engelska, där en uppsats ska in, och sen mediekommunikation, så får vi sluta 15.00 istället för 15.20, WOHO! Haha. Man ska se saker positivt!
Nej, nu ska jag nog se ett (eller fem) avsnitt av SATC, sen sovelisova så man orkar ta sig upp vid 6 imorn!
Puusss


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?