Emotions all over the place

Jag vet inte vad det är med mig, men den senaste tiden har jag varit så grymt känslosam. Som nu, jag har kollat på några avsnitt av one tree hill, bästa serien, typ, och då den fjärde säsongen (vilken är typ den bästa). Och tårarna bara rinner, hela tiden. Det är snyggingen "Derek", alltså psykfallet, synd att någon så galen måste vara så snygg.. Hähä. Sen så blir Haley påkörd, Lucas får en hjärtattack, Dan blir faktiskt en bättre man, och ja, det blir mycket känslor. Sen blev det ju inte bättre när Keith kom in i det hela.. Åh, så bra serie! Efter de avsnitten så är mina ögon helt rödgråtna, haha. Ungefär som när Q blev begraven </3
Men nej, ska man starta ett avsnitt av SATC för att lätta upp stämningen? Ja, det tror jag. Efter ett eller fem avsnitt blir det nog att dejta kudden, börjar faktiskt bli lite småtrött.
Och vet ni? Om 23 dagar släpps Så länge vi båda andas : D Gud vad jag längtar! Jag har ju vägrat läsa Ljudet av ditt hjärta när det har varit så lång tid tills den sista boken släpps, men snart, snaaaart så kan jag börja läsa trean! Hallelujah. Men fram tills dess blir det När jag hör din röst, och då blir det MÅNGA fler tårar, grymt sorglig bok detdär, men också väldigt bra! Nej, nu SATC.
Puussss


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?