Hämnden

Well, det var rätt trevligt i Kungsör idag. Jag, Michelle, mamma och Rosa tog tåget dit, och mötte upp mormor, och sen gick vi iväg till en kinaresturang, Makong har jag för mig att den heter, och är den bästa i hela Kungsör (visserligen den enda, så vitt jag vet, men..). Efter det kilade vi hem till mormor och hon öppnade sina paket, 74 år gammal är hon nu. Sen kilade vi tillbaka till Eskilstuna, och så gick jag och mami på bio. Det blev Wallander - Hämnden, som hade premiär idag! :D Trisst att det ska ta så lång tid för den att komma hit bara, hade ju premiär tidigt i januari i Stockholm, vad jag kommer ihåg. Anyway, filmen var grym! Dock saknar man Stefan megamycket, men Svenrir Gudnason är ju med nu, och det gillar vi, jappjapp! Och nu sitter jag här, efter ett varmt bad, var riktigt kallt ute nu på kvällen. Så tittar jag på När lammen tystnar, var länge sen man såg den. Ohwell, nu ska jag stänga av datan. Peace.


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?