Locka hår med plattång

Days of our lives måste nästan vara den segaste serien som finns. Det var ungefär 1½ månad sen jag såg ett avsnitt, och nästan ingenting har hänt på den tiden, det är ju larvigt. Äh, jag tycker den serien är så jäkla dålig, men det finns ingenting annat att kolla på. Anyway, snart ska jag iväg till skolan igen, psykologin börjar 15.40, men vi kommer nog in i klassrummet när klockan är ungefär 15.50, Mattias är i stort sett alltid sen, haha.
Nu har jag iaf lockat håret med plattång, tycker det är mycket bättre än att använda locktång, det sliter inte lika mycket på håret! Väldigt enkelt och snabbt. Eftersom jag har väldigt tjockt hår kan det ta ungefär 2 timmar för mig att locka hela håret med en locktång, men det tog bara ungefär 45 min med plattången! =) Melike.





Jag tycker faktiskt mer om lockigt hår, det blir mer volym i det! När det är rakt blir det så tråkigt. Men att locka med plattång är verkligen ett superbra tips! =)

Dagens outfit består av:

T-shirt - JC
Tröja - Gina
Jeans - JC
Skor - Nilsson



Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?

Vad fint det blev, jag ska locka mitt hår med plattången i morgon :)

Postat den 2009-02-26, klockan 16:11:44

Gör det! Blir superfint och håller aslänge =)

Postat den 2009-02-26, klockan 22:26:29