The red carpet

Chais, klockan står just nu 01.04, och jag börjar redan gäspa! Och det är ungefär 1½ timme tills själva galan börjar. Nyss blev Zac Efron och Vanessa Hudgens intervjuade, Zac var lika snygg som vanligt, och Vanessa var självklart riktigt vacker. Den jag längtar efter att få se är dock ingen från HSM, utan snygg-Robert. Men man får vänta tills galan börjar, eftersom presentatörerna inte skulle gå på röda mattan, för att det skulle bli mer överraskningar, tydligen. Men om det ändå läcker ut, vad spelar det då för roll? Jag vill seee (; Innan jag slutar måste jag bara säga dethär; Sarah Jessica Parker har en underbart vacker klänning på sig. Gräddvit, askungeaktig, vacker.
Och antagligen väldigt dyr.
Nu kom ännu en gäspning, jag får smita iväg och göra te, så fort det blir en "minireklam". Min vattenflaska hjälper inte speciellt mycket.
UPDATE: ROBERT ÄR PÅ RÖDA MATTAN. LYCKA!!! :D
Åh, jag älskar mannens brittiska dialekt <3
(Jag vaknade genast upp - fullständigt)


Jag måste bara slänga med den här bilden av Ashley Greene,
som spelar Alice Cullen i Twilight, underbart vacker tjej!


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?