When a stranger calls

Idag har jag varit galet trött, helt crazy. Vaknade vid halv 10, sen vid 11 åkte jag och mamma och handlade på ICA Stenby. Sen, trött som jag var, så somnade jag nästan direkt när vi kom hem. Sen vaknade jag igen, vid halv 9, och kollade mello, haha. Idag har jag varit aktiv känner jag (Y) Men visst var det faktiskt rätt att E.M.D gick vidare? Och Molly Sandéns låt var ju fin, men jag gillade Velvet med. Visserligen hörde jag inte hela låten, men i snabbreprisen så verkade den ju bra. Nej, nu kollar jag på When a stranger calls, har faktiskt aldrig sett den, men den verkar lite läskig. Jag är ju rätt feg när det kommer till skräckisar, höhö. Nä, nu ska jag se filmen, bli rädd och inte kunna somna på länge.
Puusss



Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?