Le son de votre cœur

Yes, på fredag köper mamma Ljudet av ditt hjärta, lycka! Om den inte är slut alltså, annars beställer jag den, muha. Men jag måste försöka läsa liite långsammare, för annars kommer jag få gå och vänta i evigheter på att den sista boken, Så länge vi båda andas, släpps. Annars kommer jag få abstinens och skit, men det lär jag väl få när jag läst ut alla ändå. Nej, jag känner att det blir mycket twilight-snack  här. Men det skiter jag i, haha. Och snart släpps filmen också, lyckalycka. 21 mars gäller iaf på amazon.com, blir antagligen en aning senare på typ cdon och butikerna i stan.

Vad mer hände idag då?
Ett lite oväntat mejl, haha x) Utöver det så har jag läst, varit ute och promenixat, och sen läst.
Men nu ska jag försöka sova, har ju knappt gjort det på en hel vecka, inte bra alls.
Inte för att jag är ett dugg trött, men jag måste försöka.
Sömnproblem? Jotack jag tror det.


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?