"Finns det ett fyra på morgonen också?!"

Uh, klockan är snart 22.15, alltså är det typ dags för mig att sova, ska man upp vid 4 så ska man... Och när jag fått för lite sömn blir jag väldigt seg, mamma sa att jag såg ut som en zombie första dagen.. Jag behöver minst 9 timmar sömn för att fungera, hehe. Det är hur som helst en kort dag iaf, bara 4 timmar. Det är dock nog, ni ska bara veta hur jobbigt det är att städa klassrum och kontor (Jag däckar så fort jag kommer hem, första dagen sov jag säkert 10 timmar, och det var på dagen, ni som känner mig vet att jag inte kan sova på dagarna, förutom om jag är sjuk, eller helt slutkörd, hehe.)... Speciellt när hissen har pajat, haha. Det är inte direkt roligt att vara tvungen att springa högst upp (Komvux - ni vet antagligen hur stort det är) med moppar, hinkar med vatten och i stort sett allt som finns i städvagnarna. Fast jag har träffat på en del trevliga människor där, en väldigt söt kille hjälpte mig till och med att städa ett klassrum, hahah! Och i fredags fick jag lära mig hur man avlarmar D-huset, just saying ;) Nej, nu ska jag kilerikila tror jag, somna till nån bra film. Püss och godnatt!


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?

Berätta ! Hur söt? Hur gammal? :D:D

Postat den 2009-07-27, klockan 22:45:59

Väääldigt söt, runt 20 årsåldern. Kan ju avslöja att jag spanar runt efter honom varje dag nu ;)

Postat den 2009-07-29, klockan 00:01:30