No one's ever had this part of me

Idag har jag haft en rejäl deppdag. Allt har verkligen bara gått dåligt och jag har bara tyckt synd om mig själv. Mot kvällen gick jag en runda ute, och fastnade sedan vid mitt egna lilla ställe och funderade lite, då på lite mindre roliga saker. Så där satt jag, i ett väder som nästan var regn, men ändå inte, och deppade. Nu vet jag inte hur mycket av detta som man faktiskt förstår, jag är helt utmattad efter dagen och behöver verkligen sova. Behövde bara skriva av mig. Det jag vill ha sagt med det här inlägget är att jag verkligen uppskattar att du finns hos mig, att du bryr dig om mig. Jag är så otroligt lyckligt lottad över att ha dig i mitt liv. Du får mig att må bra. Tack för att du finns! ♥


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
J /

Aw, gulligull! Har ni träffats än? :)

Postat den 2009-07-08, klockan 18:42:04