Spola fram tiden 12 timmar, tack.

Alltså, jag vill verkligen inte jobba imorn. Jag orkar inte, och det blir ju inte bättre av att det är den längsta dagen på hela veckan.. Det är riktigt jobbigt, däckar så fort jag kommer hem, varje dag. Så sover jag i några timmar, vilket resulterar i att jag har jättesvårt att sova på kvällen/natten, vilket inte är så bra, för när jag väl somnat så blir jag väckt ca 2 timmar senare, och då ska man iväg och jobba igen. Men jag ser ljuset i tunneln, har bara sex jobbdagar kvar, sen är det KLART! Men imorn är det som bekant fredag, då ska jag passa på att spana efter den söta hjälpredan jag träffade på förra veckan, hihi ;) Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite, sen försöka sova. Puss va.


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?