Allt är så jävla bra. Förutom Italiens försvar då...

Jag har nog aldrig varit såhär trött förut. Eller jo, det har jag nog. Men riktigt trött är jag, har varit det hela dagen. Så jag har mest tagit det lugnt hemma, gick ut på en promenad innan fotbollen började. Och vad Italien spelar dåligt, suck. Jag som hejade på dem. Med 40 minuter kvar av matchen så står det 3-0 till Brasilien, varav Italien gjorde ett självmål. Bra, skitbra. Jaja, nu ska jag återgå till matchen, sen ska jag se klart Supersugen. Haha.


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Björn /

Hahaha, Brasilien lekte som fan med Italien!

Postat den 2009-06-21, klockan 23:25:33

Men hallå, Italien skulle ju vinna, tyckte jag :(

De spelade bara så jävla dåligt igår, vanligtvis är dem ju riktigt duktiga!

Postat den 2009-06-22, klockan 20:50:50