Clothes over Bro's

Klockan 08.30 blev jag väckt av mamma. Förbannad och morgontrött som jag är skriker om att jag vill sova, inte bli väckt så tidigt. När förslaget om att åka till Västerås uppkom blev jag genast lite piggare och gladare, haha. Så jag har införkaffat en studentklänning (om jag inte hittar några fler under året då, vilket jag lär göra. Hahah!), ett par chinos och en tröja, alla är från MQ. Sen köpte jag även med mig en bok som jag ska börja läsa på ikväll, tror jag. Jag var pank redan innan vi åkte, därför är det bra att ha med en plånbok i form av mamma, haha. Sen bar det av till sveaplan för att köpa lite balsam och grejs. Vad händer då?! Jo, en som jobbar där skrev sitt nummer på en lapp och gav mig den! Hahah, det värsta är ju att två av mina grannar jobbar där. Bara de inte berättar för honom var jag bor.. Jag får prata med W om det.



Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?