Everywhere you go - Perfection

Klockan är tio i fyra, och jag är knappt trött alls. Dessutom är jag i Skiftinge. Så tänker jag att det inte var såå smart att dricka den där koppen med kaffe, inte runt midnatt iaf... Hehe. Och världens sötaste hund (okej, en av dem sötaste) ligger några meter bort och drömmer, haha hon är så gullig! Anyways, imorn, eller ja, senare idag, så drar vi iväg till Sundbyholm, ska bli najs :) Lite mindre najs att en annan person ska vara där då....en person jag absolut inte vill träffa.. Men innan dess måste jag till Maxi för att tanka på mobilen, paniiiiiiik! Haha.

Och nu började en viss låt spelas, vilket får 
mig att tänka på världens finaste kille ♥
Somebody dreams about you every single night
Somebody can't breathe, without you it's lonely
Somebody's me


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?