You had me at hello

Vilken bra dag jag har haft! Jag vaknar av telefonen, lite mindre bra, vilket har gjort att jag varit sjukt trött, men jag åker ner till stan och möter upp mami, så går vi till 3 för att köpa nytt kort. När det är gjort visar det sig att det var fel på kortet, så vi fick byta. Liiiiite synd, hade haft värsta enkla numret. 076-3112525, inte så svårt att komma ihåg, right? Men nej, det blir ett svårare nummer, hahah (och gissa vad det första jag gjorde när jag laddat på kortet var? ;)). Sen gick vi runt lite mer, och jag fick ett par nya jeans! Lycka! Dock får jag vänta med att använda dem, vita jeans på festival? Jag tror inte det. Jag och Emelie drar hur som helst imorn, och kommer hem natten till söndag. Kommer nog bli nice alltså!

You say hello - inside i'm screaming "I love you!"
Så jävla passande, så jävla rätt.


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?