090310

Usch, vilken dag dethär kommer bli. Efter 45 minuter textkommunikation i ett svinkallt klassrum så är jag redo att dö, typ. Jag har så jäkla ont i magen att det inte är sant, och det är över två timmar kvar av lektionen. PALLA. Måste iaf stanna på den här lektionen, var ju sjuk veckan innan apu:n, så jag har missat två lektioner på två veckor, alltså sex timmar, det är inte bra. Sen måste jag gå på klassrådet, misstänker att vi kommer få blanketterna till individuella valet idag. Får se hur mycket jag orkar göra här. Jag jobbar tusen gånger bättre hemma än i skolan, och det gäller allt. Uuuh, hej dålig dag. Jag får ju iaf hämta ut Så länge vi båda andas idag, om avin hinner komma med posten alltså. Nej, nu ska jag försöka jobba ett tag, sen kanske det blir att se lite av Prom Night, höhö (a) Skräckisar fo' lajf typ!


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?