090326

Uh, äntligen är dagen avklarad! Efter en idrottslektion på gympozz (skivstång = jobbigt! Jag är ju inte så jättestark i armarna, hahah) och ett naturkunskapsprov bar det av hemåt. Men en halvtimme senare stack jag igen, det var för tråkigt att plugga, hähä. Så jag drog ner till stan och införskaffade lite grejs. Sen när jag gick mot bussen såg jag Simon och GB, så då hade jag några att snacka med, yeah. Senare anslöt sig Veronica, och när vi väl gick på bussen var det ännu en drös bekanta människor där, helt galet, haha. Och imorn bär det av till Örebro med alla medietvåor, fotoutställning, ska bli jäkligt kul! Men innan det har vi svenska och mdk, som jag inte ser fram emot. Så nu måste jag plugga, ännu ett prov imorn ju. Peace.


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?