"Harald! HAAARALD!"

Den här dagen har varit bra, iaf tills man kom hem. Då låg alla jävla papper till naturkunskapen och väntade på bordet. Sen kanske man tänker att imorn, när provet är över, då är det chill? Nej nej nej. Sen är det ju svenskaprov på fredag, så då måste man hårdplugga till det med. Kuul. Jaja, när det är över så blir det skönt. Nu kom jag också på att jag måste kolla gw, se om Mattias har svarat om psykologin är inställd. Det är iaf det jag fick höra av Cattis igår, men jag tar hellre det säkra före det osäkra. Alla som känner Alex vet nog vad jag menar, hehe. YESYESYES! Ingen lektion, woho! Det betyder att jag slutar efter det inte så efterlängtade provet imorn.
Och idag då? Jaa, vi såg musikalen Ringo, som var riktigt bra, det som däremot inte var så kul var alla jävla odlarbarn som störde. Däremot var det kul att se Saga, Susan och Annelie, vi måste åka dit och hälsa på snart! Hur som helst, man sitter inte och spelar musik (om man inte är på scenen då, höhö) när man ser en musikal. Det var däremot asbra att de inte hann in igen efter 5minuterspausen. Yeah. Efter det bar det av hemåt, skippade kören. Jag prioriterar hellre att klara provet än att inte göra det bara för att man var där. Men nej, man kanske ska plugga lite mer till provet? Ja jag tror det.


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?