"Vi har åkt förbi två Volvosar"

Någon som  har träningsvärk efter träningspasset igår? Ja. Jag har så otroligt ont i hela kroppen, kan knappt röra mig, haha. Nyss skulle jag fluffa till kudden för att ligga mer bekvämt, och satan vad ont det gör bara av den lilla rörelsen, haha. Och mami är evil och bara skrattar åt mig, fyfan, haha. Så det blir en lugn kväll för mig, när man inte kan röra på sig utan att skrika AJ så finns det inte så mycket att göra åt saken. Anyway, idag startade dagen med ett svenskaprov, som gick rätt bra, känns det som. Efter det blev det mdk, sen en väldigt kort "lunch" för att sen hoppa in i bussen för att åka till Örebro. Där var det en fotoutställning av Elisabeth Ohlsson-Wallin, In hate we trust, och bilderna var så otroligt bra! Nej, nu ska jag glo på Let's Dance tror jag. Eller någon film. Bara jag får ligga still, hahaha.


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?