090503

Usch vilken seg dag det har varit. Har varit så jäkla trött i kroppen, så man har inte gjort ett skit idag. Kul. Hade tänkt fixa iordning fotoboken här hemma, allt sket sig ju i onsdags i skolan, så jag startar indesign, och ska börja. Vad kommer jag då på? Att jag inte har mallen, jag vet alltså inte på vilken sida vilken bild och vilken text ska vara på. Bra Bella. Jävligt bra, ahah. Aja, har alla 10 bilder och texter klara nu iaf, då blir det bara att montera in imorn, så jag borde nog hinna.
Ohwell, i fredags vare grillning i en väldigt trevlig villa i Skiftinge, med trevligt folk och en mysig, törstig och busig hund. Och i lördags bar det av till en lägenhet på norr, där det fanns 4 megasöta valpar! En av dem är inte tingad, och jag är fullkomligt förälskad i den. Mamma däremot kommer bara med negativa argument till varför man inte borde skaffa hund.. Men allvarligt, en liten blandras som är mörkbrun med lite vitt på magen, har världens finaste ögon och är sådär lagom sprallig. Sen så heter han Prins (Jag föredrar dock Prince). Urgulligt! Jag vill, vill, vill!


Från i fredags - in the
badass neighbourhood


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?