Distraherad? Absolut (inte)

Varför är det så att när man väl sätter sig ner för att plugga, så händer så mycket annat som man hellre gör? Jag skulle börja på min hemtenta i psykologi (som skulle varit inne i torsdags..), så börjar wipeout. Felix Herngren som varit kommentator körde banan, hahah! Det var skapligt kul att se, synd att han inte var så extremt dålig bara. Sen när jag tvingat mig att skriva skiten, så märker jag att parlamentet började, så man fastnade framför tvn i ännu en halvtimme, Soran är ju så jävla rolig, haha! Och han som satt brevid, när han skulle göra lite skojiga miner, var det bara jag som började tänka Chucky? Sen fastnade jag och gjorde en ny header, ganska enkel, men den får funka ett tag nu. Så lockade ju telefonen också, med massa gulliga sms.. (Det påminde mig, jag måstemåstemåste catcha upp mig på lite fotbollsgrejs. Jag hade ingen aning om att Zlatan flyttat från Juventus till Inter, hahaha!)  Jag ger upp, psykologin får vänta.



Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?