OH ROMEO, HOW COULD YOU DO THIS TO HER?

- Du, bajskorv.
Sådär började dagen för mig, Emelie och Idil. En märklig kvinna i 35-årsåldern staplar fram till oss i bussen och bara säger det, rätt ut. Vi förstår ingenting, men kvinnan fortsätter (konstigt nog).
Kvinnan: Ni, bajskorv. Förstår ni?
Vi: Eh, ja.
Efter detta stod hon och stirrade på oss i vad som verkade vara en evighet, och vi gjorde allt vi kunde för att inte börja asgarva. För jag lovar, den där kvinnan skulle kunnat spöa upp oss (det var nästan så jag trodde att hon skulle göra det också)...haha!

Men ja, annars har dagen varit som de flesta andra dagar för mig. Har väldigt ont i halsen dock, vill verkligen inte bli sjuk känner jag :( Har verkligen inte tid med det. När vi slutat sprang jag iväg och köpte en julklapp till Elin, och även en liten sak till mig själv, hihi. På kvällen tog jag och Veronica en promenad och pratade. Behövde lätta mitt hjärta lite, tack för att du alltid lyssnar ♥


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?