TATUERING

Nu har jag bestämt mig. Jag har länge vetat att jag ska tatuera mig så fort jag får pengar, men jag har velat mellan olika motiv. Nu har jag det helt klart för mig vad och var den ska sitta. Ska försöka smita förbi Blue Lotus imorgon och fråga vad det kommer kosta. Förhoppningsvis kan jag göra den i början av december! :) Hur som helst, när jag satt och kollade på olika motiv hittade jag den här bilden. Det är någon som tatuerat in min favorit Rob Pattinsons autograf på handleden. Jag skulle lätt göra det om jag fått hans autograf! Dock inte på handleden....hehe.


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?

Du kan tatuera in min autograf ;) Haha skämt åsido, kör du på det du pratade om eller har du någon ny idé? :)

(Jag skulle lätt tatuera in Peter Facinellis autograf om jag fick den <3)

Postat den 2009-11-18, klockan 13:02:43

Häftigt, vad ska du tatuera?:D

Postat den 2009-11-18, klockan 15:51:51

Johanna: Klart att jag tatuerar in din autograf! Hahaha. Nejmen jag kör på det jag pratade om! :)

Veronica: Noter på handleden =)

Postat den 2009-11-19, klockan 09:35:26