TISDAG

Jag är så sjukt trött idag, trots att jag är på min första lektion för dagen. Visserligen har jag varit i skolan sen 8.30 (möte med Kristian från ABC!), men ändå. Jag brukar aldrig vara såhär trött. Tror det är vädret som gör att jag blir helt seg. Det är ju helt grått och tråkigt.. Och det är 1½ timme kvar. Kommer dö av köldskador här uppe. Helt fucking iskallt äre.
Fick också ett lite roligt mejl för ungefär en timme sen. Anti Abele följer mig på Twitter, haha!



Och på fredag bär det av till Stockholm, woho! Första stoppet är Älvsjö för Fotomässan 2009. Var ju där förra året, och fy tusan vad roligt det var! Minns fortfarande bilderna som Serkan Günes tog. Åh, så fina. Sen är det dags för inspelningen av Parlamentet, kul! Har luskat ut att Soran Ismail kommer, det gillar vi. Han är ju väldigt rolig! Dock har jag inte fått reda på vilka fler som medverkar då.. Tyvärr kommer inte Johan Glans. Typiskt. Han är ju bäst. B to the Ä to the S to the T. Ja, ni förstår nog. Hehe. Men det blir nog bra. Jag har räknat ut att det händer något kul varje vecka fram till nyår, vilket känns riktigt skönt. Som t.ex. Parlamentet och Fotomässan den här veckan, sen New Moon nästa vecka (läääängtar!!). Nej, nu ska jag pysa, kanske borde redigera någon bild i alla fall?


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?