VAMPIRE DIARIES

Redan när första avsnittet visades fastnade jag. Serien är sjukt bra, och som vanligt finns det mycket vackra (och snygga!) vampyrer. Bröderna Salvatore säger jag bara, mhmm! Som om fredagar inte är nog härliga pga att man har en hel helg framför sig, då kommer även nya avsnittet ut. Jag vet, jag är besatt. Och nu sitter jag såklart som på nålar och bara måste få reda på vad som kommer hända i nästa avsnitt! Det slutade ju så spännande nu. Åh, kan det inte bli fredag?! Eller ja, jag ser ju fram emot imorgon något j*vla mycket. Så lördag först, SEN fredag! Har ni inte sett serien så rekommenderar jag den verkligen! Kan ses här! Det är bara att klicka sig in på tv-serier -> Vampire Diaries.

(Och ja, bröderna Salvatore är mycket snyggare i serien än på bild, så ni vet. Det är något speciellt med Stefan (han på bilden högst upp samt längst ner till vänster), jag gillar! Hehe) 





Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?

Han med brunt hår som står till höger på bilden längst ner, är inte det han som var med i Lost?

Postat den 2009-11-21, klockan 16:31:07

haha, vi har något gemensamt alltså.. fan kollade på avsnittet dirr när jag kom hem i fredags! serien är sjukt bra <3

Postat den 2009-11-22, klockan 00:42:55