And now you can't wait to see me again

Sitter och fixar lite med Jimmys design för tillfället, och det går framåt =) Han har inte alls sagt hur han vill ha det, så det försvårar arbetet en aning, men färgerna funkar för en kille, så han ska nog bli skapligt nöjd. Dock tänker jag ta en paus ifrån alla koder nu, känner att mitt huvud dunkar något otroligt. Idag var jag även och gjorde ett yrkesporträtt på en klasskompis mamma, som är åklagare. Så det var jag och tre medarbetare (haha!) som tog oss till Tingsrätten där det blev intervju och fotograferande. Tidigare på dagen var det även historia, som jag gillar! Det verkar jäkligt kul, hehe =) Såg en väldigt intressant (dock seeeeg!) film om Faraos Egypten, typ. Sen blev det mediekunskap där man inte direkt gjorde någonting, förutom att möjligtvis försöka att inte skratta ihjäl sig, hehe...
Och imorn är det religion, då ska vi debattera! Nu ska vi vara för stöld, otrohet och massa annat trevligt. Hehe.



Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?