45 dagar kvar

Det är inte lång tid kvar tills studenten längre. Trots det har jag sjukt mycket kvar att göra. Ogillar starkt. Sitter och försöker plugga mdk. Går inte så jättebra. Kan inte ens bestämma mig för vad jag ska fördjupa mig i. Och om en vecka ska den där förbannade jävla cputställningen vara klar, och jag har inga bilder ännu... Jimmy, kan du till helgen? Skulle vara super :D

Nej, nu skiter jag i plugget och går ut med Veronica istället :)

Och låten som symboliserar helgen i Skövde under '09, älska!


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Ji :) /

Fredag; fullbokad. Lördag; första dagen på sommar jobbet. Söndag; Free och resten av veckan.. vad jag vet nu iaf :) <3<3 btw. vill du ha en till modell? jag kanske kan dra med Chris :P

Postat den 2010-04-29, klockan 03:02:11