För exakt ett år sedan...

...16/4 2009. Ett mäktigt datum. Antivåldskampanjen '09. Helt sjukt att tiden gått såhär fort. En otroligt stressig - men framför allt - mäktig och rolig dag. Något jag aldrig kommer glömma! Dagen till ära använde jag den mysiga hoodien jag fick av ABC-killen förra året. Ah, good times. :D


Shan: Vad heter det här stället en bit utanför stan där det bara bor blattar?
Jag: Årby? Skiftinge?
Shan: Ja, Skiftinge! *Går upp på scenen* - Aaah jag ser att hela Skiftinge har kommit hit!




Hej suddig bild. Och hej en hyper-Armand Mirpour som absolut inte kunde sluta hoppa, haha.


Ah, vilken mäktig känsla att stå framför flera tusen ungdomar. Går inte att beskriva. Stina (på bilden) inledde hela dagen!



Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
J /

Gud vilken lyckad dag det var och vad duktiga ni var!

Postat den 2010-04-16, klockan 22:25:57

J: Dagen blev extremt lyckad! :) Tur det med tanke på att planeringen och allt tog över ett år.

Postat den 2010-04-17, klockan 01:09:15