Skamligt och hemskt

Skåne-polisen är ju helt jävla störd. De vill nu avliva en hund som skyddade sina ungar från en berusad man. Hon har också livmoderinflammation, vilket har gjort att hon fått lida väldigt mycket. Hon har fått stå fastkedjad i 12 dagar nu. Jag förstår inte hur de kan resonera såhär? Jag skäms över att bo i samma land som poliser som tänker såhär. Att ta ifrån en mamma från sina valpar, för att hon skulle skydda dem? Och att sedan kedja fast henne när hon är sjuk? Det här är något som upprör mig otroligt, bara efter att ha skrivit den här texten har många tårar runnit. Jag tänkte bara avsluta med att uppmana er som läser detta att skriva på en namninsamling som ska skickas till Skåne-polisen, om att låta Maya återvända hem till sin familj.

SKRIV PÅ NAMNINSAMLINGEN HÄR!


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?