Lokaltrafiken kan ju ta sig någonstans

Åh, vad jag hatar lokaltrafiken (eller trafik i allmänhet) på vintern, det är ju omöjligt för dem att passa tiderna, eller att ens fungera. Att stå och vänta i två timmar är INTE okej! Speciellt inte när det är -12 ute. Men ja, var iaf iväg och skulle inhandla lite saker, och när jag skulle betala på första stället var killen i kassan snäll och gav mig en trisslott, där högsta vinsten var typ en EU-moppe. Oj vad synd att man inte vann. Blev riktigt deppig där - Eller inte. Kvalitén skulle säkert vara som Dogges "Cykel på köpet"-grej.


Jag idag (Rim ftw hoho!). Det påminner mig om att jag måste köpa en ny kedja till mitt kors, det gick nämnligen sönder för någon dag sen :( Känns helt naket på halsen nu.. Äkta guldkedja = Ruinerad Bella. Wohooo.

Update: Det är alltså en annan kedja till korset som är på nu, som inte är äkta. Måste därför ta av det så ofta, att jag inte orkar hålla på med att ta av och på det hela tiden.


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?