Ledig!

Idag har varit en skön dag, slapp åka till skolan eftersom vi skulle jobba med projektarbetet hemma. Men sovmorgon kan man absolut inte ta, inte när man har en hund som vill ut huuur tidigt som helst. Har inte hunnit plugga än heller, jag som inte hade tänkt göra något annat idag. Får ta och börja med det nu. Det är ju historia och mediekunskap som är prio ett just nu. Så ja, hörs när jag inte har lust att skjuta mig själv för att jag har så mycket att göra.


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Anonym /

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

Postat den 2010-01-21, klockan 18:38:13